2012-01-29 | 14:02:17

Hemma igen

Så var humöret på topp igen! :D
Det är ca -15c ute, klarblå himmel och strålande sol. Så Pojkvännen och jag tog skotern upp till toppstugan på Funäsdalsberget och tog massvis med kort! :) Självklart kommer bilderna upp så fort jag sorterat dom.

Bjuder på en bild på en väldans förfrusen Sanna så länge. xD

Haha. Ett tappert försök att fota mina numera permanent rödrosiga kinder! Synd bara att det knappt syns på Fotot! IRL så ser jag ut som ett stopp-ljus i ansiktet. xD

Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström