2012-07-26 | 19:31:12

Ordning och reda i teskåpet!

Redan igår när jag kom hem från jobbet hade mitt paket från etea.se kommit! :D Snacka om expressleverans! Och hela vägen upp till Funäsdalen dessutom!
Och inte nog med det kom även ett paket från Coolstuff.se med en ny temugg och även en fin plastmugg med lock och sugrör som passar superbra att ha iste i! :D

Så nu har jag rensat och gjort i ordning i teskåpet! Alla gamla teér har kastats och dom andra har hällts upp i supersmarta plåtaskar.
Massa creds till er på etea.se för snabb leverans, produkter av hög kvalité och framförallt för bra kundbemötande! Blev glatt överraskad när jag såg att ni kommenterat mitt senaste blogginlägg. :3
Läs inlägget innan du kommenterar och respektera följande;
- Spam och reklamkommentarer godkänns inte.
Det inkluderar även "hej hur mår du"- kommentarer och förfrågningar om bloglovin byten.
- I denna blogg behandlar vi varandra med respekt! All form av nätmobbning eller andra påhopp anmäls.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Allt innehåll i denna blogg skyddas enligt lagen av upphovsrätt.© Sanna Siljeström